המבריק - חברת ניקיון אחרי שיפוץ | ניקיון לאחר שיפוץ - חברת ניקיון לאחר שיפוץ
דף הבית >> חברת ניקיון לאחר שיפוץ
 

חברת ניקיון לאחר שיפוץ

חברת ניקיון לאחר שיפוץ
 

מחפשים חברת ניקיון לאחר שיפוץ? אנחנו במבריק דואגים לכל פרט

אם אתם נמצאים לקראת שיפוץ- סביר שהכנתם את עצמכם נפשית לקראת שבועות ארוכים מלאים בשיחות עם בעלי מקצוע, רעש כלי עבודה ותנועה רבה של אנשי מקצוע בסביבתכם.
אם אתם בשלבים האחרונים ונמצאים לקראת סיום- בוודאי שעברתם שבועות עמוסים וקדחתניים, וכמו כולנו, אתם מצפים לרגע בו תוכלו לשבת בבית המשופץ שלכם וליהנות מהעבודה הקשה שלכם ושל אנשי המקצוע. 
עם כל ההנאה שבפרידה ותשלום לכל נותני השירות לאחר סיום השיפוץ, אתם כנראה מאוד מודעים לכך שיש לכם עוד עבודה לא מועטה הכוללת פריקת הרהיטים הארוזים וארגונם במקומות המיועדים להם ברחבי הבית, אך עוד לפני כן- ניקיון יסודי ומעמיק של הבית כולו על כל חלליו הגדולים והקטנים.
אף שיפוץ אינו גמור ללא ניקיון אמיתי, הכולל ניקוי משטחים, רצפות, אבק, שמשות וחלונות ועוד ועוד. רבים מהאנשים משכילים לקחת לפחות יום אחד או שני ימי חופש שיוקדשו במלואם לצורך הפרוייקט וסיומו.
למרות העובדה שאכן ניתן להקדיש לכך מספר ימים ולסיים את העבודה על הצד הטוב ביותר, ויתור על יום עבודה הוא ויתור יקר שלא תמיד מתאפשר, ובמקומו אפשר פשוט לשכור את שירותיה של חברת ניקיון לאחר שיפוץ שתעשה את העבודה הקשה עבורנו.
אצלנו מאמינים בשירות מפנק, מקצועי ויסודי, תוך הבנה מלאה של לוח הזמנים הצפוף של לקוחותינו והתחשבות בו. חשוב לנו שלקוחותינו ייהנו מכניסה חלקה ונעימה לבית חדש ומשופץ במינימום מאמץ.

חברות ניקיון לאחר שיפוצים בבית

כאשר אנחנו נמצאים בפתחו של פרוייקט ארוך או טיול של מספר שבועות, או למעשה כל שינוי זמני המצריך מאיתנו הכנות כאלה או אחרות- אנו נוטים להפריד בין העלויות של השירותים השונים, למרות שהן כולן קשורות ותלויות האחת בשנייה.
אם זהו טיול בן שבועיים לחו"ל לדוגמא, לא נתייחס לעלויות המוניות ביעד כהוצאה נפרדת מיתר הטיול או מותרות, שכן פעמים רבות אין דרכים אחרות אפשריות לתיירים.
כמו כן, כאשר אנו מסיימים שיפוץ בבית, ובסיומו נותרים עם חלל משופץ אך מבולגן עם כתמי שמן, צבע וחומרים תעשייתיים אחרים על המשטחים- כנראה שנהיה זקוקים לשירות של חברת ניקיון לאחר שיפוץ, שכן לחברה שכזו יש את הכלים וחומרי הניקיון המתאימים להתמודד עם לכלוך תעשייתי שכזה. 
באופן זה עלות חברת הניקיון תהווה חלק מעלויות השיפוץ ותאפשר לנו ליהנות מבית חדש ונקי.

ניקיון דירה חדשה

במידה וכבר ניגשתם אל חברת ניקיון אחרי שיפוץ, הנכם בוודאי מעוניינים כי הינה אף תצחצח את החלונות בדירה שלכם. עלות של ניקיון של בית רגיל בתום שיפוץ, לרבות אף את ניקוי של חלונות בתוך בית, אך באם וקיים בתוך הבית שלכם המון חלונות או לחלופין קיר של זכוכית, המצב קמעה ראשיתו להיות יותר מורכב. ניקוי של צוהר מחויב מן המציאות מן החברה המון מאמץ והן משנה מרץ, בשל כף שיש לנקות כהלכה את הצוהר מן כל השפרצה של גוון וכן של רובה וגם לנקות את המסגרת של חלון, אשר זו היא משימה שאינה כה קלה. מפאת הגורם כי ניקוי של המון קירות זכוכית או שמא המון חלונות יקפיצו את העלות של ניקיון הבית שלכם עד עשרים אחוז מן העלות ההתחלתית. תיתנו את הדעה שלכם כי עסקינן בפרט בתוך מצב הלה, כדאי לכם ביותר כי החברה תבוא אל הבית שלכם בטרם הגשה של הצעת מחיק, על מנת שיהיה באפשרותה להתרשם ממידת הפעולה וגם ממידה של מסובכות שלה ואף להמעיט מן העלות בהלימה.

ניקיון משרדים אחרי שיפוץ

במידה כי העלות של ניקיון הבית שלכם על ידי חברות ניקיון לאחר שיפוץ גורמת לכם לכדי חנק, אנא תקבלו מקרבנו שתי המלצות אשר יסייעו עבורכם לחסוך מעט מן המחיר הגבוה.
ראשית כל – אף במידה וביצעת החלטה לשכור את שירות של חברת ניקוי לאחר שיפוץ ספציפית, על מנת שתצחצח את הבית שלכם, אין הדבר משמעו כי הנכם עשויים להניח לה לנקות את כל הדירה שלכם. בחלק מן המצבים, הסיטואציה של הנכס שלכם ייתן בידם ליטול סייען או לחלופין עוזר או שמא עוזרת בית עבור עריכה של חלק מן הניקוי, במקום חברת הניקיון המסוימת. כמו לדוגמא – ניקיון של המטבח שלכם והן ניקיון של צוהר עשויים להתבצע באמצעותכם בחלק מן המצבים. באם  בחרתם להשכיר את השירות של סייען של ניקוי, באפשרותכם לחסוך עד ארבעים אחוז מן העלות הסטנדרטית של ניקוי הבית שלם באמצעות חברת ניקיון.

ניקיון בית פרטי מחיר

לסיום, הכל זו סוגיה של תזמון. חודשי יולי אוגוסט הינם העונה הבוערת של חברת ניקיון לאחר שיפוצים. בשל כך כי המון בני אדם עוברים בית וכן קיימת דרישה רבה גם עבור חברות ניקוי. זו היא אף העונה בה העלות תזנק.