צביעת בית פרטי מבחוץ | המבריק חברה לניקיון

צביעת בית פרטי מבחוץ

זמן רב עבדתם קשה כדי לבנות את בית חלומתכם: בית פרטי עם גינה שעונה על כל דרישתכם ומהווה בית אמיתי עבורכם ועבור משפחתכם. אך בית פרטי דורש גם תחזוק: בהתאם לכך ביצעתם לא מזמן שיפוץ קטן, צבעתם מחדש את הבית והגינה מטופחת על ידי גנן על בסיס שבועי. יחד עם זאת, הקירות החיצוניים של הבית מתיישנים ונראים לא טוב, ובמקומות מסויימים אפילו מתקלפים. עכשיו אתם מבינים: הגיע הזמן לצבוע את הבית הפרטי שלכם מבחוץ.

ישנם מספר דברים חשובים שיש לדעת ולהבין לפני שמתכננים צביעת בית פרטי מבחוץ. הדבר שחשוב ביותר לדעת הוא כי צביעת קירות חיצוניים אינה דומה לצביעת קירות פנימיים. יציבות הקיר, רטיבות, היווצרות סדקים וגורמים סביבתיים נוספים משפיעים על סוגי הצבע ועל העבודה הנדרשת במהלך צביעת בית פרטי מבחוץ. לכן, צבע חוץ לבית חייב להיות בעל תכונות מסויימות. 

איזה צבע נדרש לצביעת קיר חיצוני? 
צביעת קיר חיצוני תתבצע אך ורק עם צבע חוץ לבית, כלומר צבע המתאים לצביעת קירות חיצוניים. קירות חיצוניים עשוים לרוב מבטון או מחומרים חזקים אחרים, אשר מקשים את הצביעה שלהם. כמו כן, קירות חיצוניים חשופים יותר לשמש, גשם, רטיבות ושינויי טמפרטורה. החשיפה המוגברת של קירות חיצוניים הופכת אותם לפגיעים יותר לנזקים מזג האוויר ולנזקים אחרים. לכן צבעם של קירות חיצוניים דוהה יותר בקלות, ולעיתים גם נסדק ומתפורר. 

על מנת להקטין את הנזקים האפשריים האלו, יש לצבוע קירות חיצוניים בצבע מיוחד. צבע חוץ לבית יהיה עשוי לרוב מחומרים עמידים במיוחד, שאמורים להקטין את הפגיעה של נזקי מזג האוויר, ולשמור על מראה הצבע לאורך זמן רב יותר. כמו כן, צבע לקיר חיצוני עשוי מחומרים שיגרמו לו "להיתפס" בקלות על גבי הקירות החיצוניים. 

צביעת בית פרטי מבחוץ צריכה להיעשות על ידי חברה המתמחה בצביעת חוץ לבית, דוגמת "חברת המבריק - שירותי צבע ניקיון ופוליש". חברת "המבריק", שהיא גם חברה לניקיון בתים, תהיה בחירה הנכונה לביצוע משימת זו.  חברה זו, המספקת גם שירותי ניקיון בתים ומשרדים, מחזיקה בציוד מתקדם המתאים לצביעת קירות חיצוניים, וחשוב לא פחות, באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר יודעים בדיוק כיצד לבצע צביעת בית פרטי מבחוץ. אם בחרתם לבצע את צביעת הקירות החיצוניים יחד עם שיפוץ פנים הבית, מומלץ לכם לחשוב על שכירת חברה לניקיון בתים שתבצע עבורכם את משימות הניקיון.

חברה לניקיון בתים מחזיקה בציוד משוכלל ובעובדים מיומנים אשר יבצעו את עבודות הניקיון בצורה מעולה, ויורידו ממכם את כאב הראש הכרוך בכך. גם כאן חברת "המבריק" יכולה לענות על דרישתכם, ולבצע עבודות ניקיון הבית שלאחר השיפוץ בצורה נהדרת.